Finále roadshow pro společnost Asekol
Akce Zahoď mobil se po loňských kvalifikačních kolech poprvé stala mistrovstvím České republiky v hodu mobilem. Roadshow po krajských městech jsme pořádali pro neziskovou společnost Asekol, která se specializuje na recyklaci starých elektrospotřebičů. Hlavním cílem série eventů po celé ČR byla propagace vracení starých elektrozařízení k recyklaci.
V areálu Žlutých lázní v Praze se konalo finále žen i mužů. I přes chladné počasí, které ovlivnilo návštěvnost, se letošní ročník velmi vydařil. Výkony soutěžících byly skvělé a padly dokonce dva světové rekordy!
O výbornou atmosféru se nám postarali moderátoři Vojtěch Bernatský a Petr Svěcený, kteří vytvořili pravou sportovní atmosféru.
Kampaň výrazně upozornila na recyklaci elektrospotřebičů
Jak nám sdělila Jitka Šimková, manažerka celého projektu recyklace odpadu, množství odevzdaného drobného elektroodpadu narůstá, což je pro nás skvělá zpráva a zároveň dobrá zpětná vazba. Pomohly tomu i červené kontejnery rozmístěné po celé ČR. Celkem proběhlo 13 krajských kol, které přitáhly pozornost
65 000 návštěvníků a nasbíralo se téměř 500 kilogramů starých spotřebičů. Cíl zvýšit povědomí veřejnosti o nutnosti recyklace nepoužívaných elektrospotřebičů tak byl úspěšně splněn.
Cena za marketing a PR v kategorii B2C
Celorepubliková roadshow „Zahoď mobil“, která vyvrcholila jako "Mistrovství ČR v hodu mobilem" získala 3. místo v soutěži Česká cena za Public Relations v kategorii B2C. Zadavatelem byla společnost Asekol, projekt jsme realizovali ve spolupráci s agenturou AMI Communications. Soutěž je každoročně vyhlašována a organizována Asociací Public Relations Agentur (APRA), což je dobrovolné sdružení PR agentur působících v České republice.
Výsledky a více informací najdete na www.cenapr.cz